Severní Amerika
Evropa
S12 řada v Evropě byla značena jako Silvia a byla k dispozici pouze v hatchback konfiguraci. Motor byl k dispozici stejný 1.8L SOHC Turbo (CA18ET) používaný v Severní Americe, v některých oblastech 2.0L DOHC "FJ" motor (FJ20E). K "FJ" řady motoru byl původně navržen pro 240RS rallycar jako 2.4L s karburátorem (FJ24). Byl také používán v "DR30" Nissan Skyline, jak motor s turbem tak verze s atmosférickým sáním .
Austrálie
S12 řada v Austrálii byla značena jako Gazelle. V Gazelle byl k dispozici jak v kupé a hatchback. Byl vybaven stejným 2.0L SOHC motor (CA20E), který najdeme i jinde ve světě.
Japonsko
S12 řada v Japonsku byla značena jak Silvia tak i Gazelle. Gazelle byl vyroben tak, aby Nissan různých obchodních sítí v Japonsku, mohl nést i název Silvia. Existují drobné kosmetické rozdíly. Oba S110 a S12 Silvia a Gazelle mají stejný protějšek. S12 Silvia v Japonsku byla k dispozici v hatchback jako základní model, ale na S12 Gazelle v Japonsku byl naprosto jedno hatchback, který je k dispozici v pravidelných, RS a RS-X variantách, jak tomu bylo v Silvia notchback. RS byla vybavena 2.0L DOHC "FJ" motorem (FJ20E), zatímco RS-X byla vybavena stejným motorem v přeplňované verzi (FJ2DET). Nissan v roce 1987 přerušil FJ řadu motorů a instaloval aktualizované verze starších CA, s dvěma vačkami a větším turbodmychadlem - za CA18DET.